Monday, February 21, 2011

Beauty Tips2 "Nail polish"


Ieder weekend doe ik een andere kleur op mijn nagels. Zodat de week kan beginnen met een nieuwe kleur.
Zoals jullie weten zet ik elke keer een foto op met de kleur die ik kies voor de hele week.

Ik hou het voor jullie poep simpel door de namen van de kleuren te vermelden zodat jullie de kleuren snel en makkelijk in de winkels kunnen vinden.
Op elke merk zoals "essence" of "catrice" staan de namen altijd achter het dopsel van de flesje, dus je hoeft alleen achteraan te kijken en je vind de kleuren die ik elke week post.


Every weekend I do a different color on my nails. So that week may start with a new color.
As you know every time I put a picture on the color I choose for the week. I always mention the names of the colors so that you can find it easy in the stores.



On each brand like  "essence" or "Catrice" are the names always behind the bottle, so you just have to look back and find the names of the  colors that I post every week.

Liefs,
Nancy

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment Sweety ♥, I read and answer every single one ♥!!!