Wednesday, February 2, 2011

Babyliss!!

Soms vind ik echt lastig als u stijltang kapot gaat en je moet terug een goeie vinden

Gelukkig heb ik de juiste gevonden voor een heeeeeeeeel lage prijs

Deze styltang van Babyliss heb ik maar voor 10 euro gekocht.....super hééé?
T'was een goeie koopje bij Kruidvat en ik was toevalig opzoek naar een goeie stijltang, toen ik die zag heb ik geen twee keer nagedacht....ik heb die ineens gepakt..

Ik vind het super 200° voor maar 10 euro van Babyliss...ik ben toch niet gek????



Sometimes I find really annoying when you flat iron breaks and you need a good back

Luckily I found the right one very low price

This styling iron from Babyliss I only bought for 10 euro ..... Hey super?
T'was a good bargain in worth and I was by chance looking for a good straightener, when I saw it I have no second thought .... I suddenly caught that ..

I love it 200 ° for only 10 euro from Babyliss ... I'm not crazy??



Liefs,
Nancy

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment Sweety ♥, I read and answer every single one ♥!!!