Saturday, June 11, 2011

Happy Birthday To Me


happy happy birthday to me
Vandaag is mijn verjaardag dat wil dus zeggen dat ik eindelijk meerdejarig ben.
En omdat het een speciale dag is, hebben mijn zussen voor mij een onvergetelijk dag bezorgd.
Wij zijn naar nederland gegaan en de hele dag geshopt en om het nog specialer te maken zijn we naar een chinees restaurant geweest ECHT LEKKER!!!
Ik moet toegeven dat het een zeer leuke dag is geweest
Thanks sisters jullie zijn de beste zussen ever

PS. hier een aantal foto's


happy happy birthday to me
Today is my birthday that is to say that I finally docked birthday.
And because it is a special day, my sisters delivered  me a memorable day.
We went to the Netherlands and shopped all day and for to  make it even more special we went to a Chinese restaurant the food was REALLY GOOD!
I must admit it was a very nice day
Thanks sisters you are the best sisters ever



PS. here some pictures




zoals jullie zien wou ik mijn outfit simpel en comfortabel houden, dus ik heb gewoon een jeans-broek aangetrokken, een gewone t-shirt met een blazer en een sweedes shoes en mijn Long champ tas. Mijn make-up heb ik soft en neutral gedaan (wou niet met een vette huid van mijn dag genieten, de meeste van jullie weten wat ik bedoel)
En voor de rest van de dag genoot ik van één van mijn favoriete liedje van Miley Cyrus "When I look at you"


as you see, I wanted my outfit simple and comfortable, so I just put a jeans pant, a simple t-shirt with a blazer and a sweedes shoes and my Longchamps bag. I have my done my make-up neutral and soft ( I didn't wanted  enjoy my day with a oily skin the  most of you know what I mean)
And for the rest of the day, I enjoyed one of my favorite song from Miley Cyrus "When I look at you"


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment Sweety ♥, I read and answer every single one ♥!!!